lördag 8 juni 2013

Log du mot mig på ett tåg, 1994?


Det här är en galen chansning, men det är en sak jag inte kan sluta ångra. 1994 (+-1år) satt jag på ett tåg som åkte från Skövde till Linköping. En otroligt vacker tjej klev på, helt klädd i vitt och med rakat huvud. Själv hade jag gula, utsvängda byxor, ev en batikad tröja, långt rödaktigt hår och mycket smycken. Vi såg varandra och log. Jag hoppades att vi skulle till samma plats, men hon gick av på en hållplats vid någon mindre ort. På väg ut sa hon "Vad fin du är med smyckena och det..." Jag blev paff. Jag ville springa efter och lämna mitt nr, mailadress, något. Men jag satt bara kvar.

Vem är du? Går du att hitta, så att jag får svar efter alla år? Hjälp mig att dela detta, så kanske det finns en liten gnutta chans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar